Gilotyna i trymer biurowy – w jakich sytuacjach przydają się w biurze?
Gilotyna i trymer biurowy – w jakich sytuacjach przydają się w biurze?

Wizyty w drukarniach, punktach ksero czy zakładach introligatorskich zabierają dużo cennego czasu. Bez wątpienia są też dość kosztowne. Dlatego warto rozważyć doposażenie biura – inwestycja w profesjonalny sprzęt bardzo szybko się zwraca. A w pracy biurowej niezbędne są nie tylko komputery, telefony i drukarki, lecz także funkcjonalne urządzenia do obróbki papieru, takie jak trymer biurowy.

czytaj całość »
5 kroków do zwiększenia efektywności funkcjonowania biura
5 kroków do zwiększenia efektywności funkcjonowania biura

Być może słyszałeś już o popularnej metodzie 5S, która od kilku lat zrewolucjonizowała sposób zarządzania swoim czasem i przestrzenią? Jej głównym założeniem jest umiejętne zorganizowanie miejsca pracy, tak aby móc jak najefektywniej wykonywać swoje zadania. Dzięki jej zastosowaniu uporządkujesz nie tylko stanowisko pracy czy biurko, lecz także raz na zawsze pozbędziesz się chaosu ze swojego życia.

czytaj całość »
Niszczarka zgodna z przepisami RODO – jakie warunki musi spełniać?
Niszczarka zgodna z przepisami RODO – jakie warunki musi spełniać?

Wejście w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) wpłynęło na sposób obchodzenia się z danymi wrażliwymi w firmach. Każda z nich musi dbać o ich bezpieczeństwo nie tylko w trakcie przetwarzania, lecz także usuwania. Zgodnie z przyjętymi zasadami procedury chroniące poufne informacje poszczególne jednostki przyjmują samodzielnie. Urządzenia takie jak niszczarki często okazują się niezastąpione przy likwidacji danych. Muszą jedna spełniać swoje zadanie w sposób określony przepisami.

czytaj całość »
Biuro w domu? Poznaj niezbędnik freelancera!
Biuro w domu? Poznaj niezbędnik freelancera!

Praca z domu jest świetnym rozwiązaniem w przypadku wielu zawodów kreatywnych, takich jak programista, grafik, redaktor itp. Coraz częściej pracę zdalną wybierają także pracownicy dużych korporacji i managerowie, których obowiązki mogą być z powodzeniem wykonywane z domowego biura. Praca z domu może być przyjemna i wydajna, jednak trzeba zadbać o właściwą higienę pracy oraz odpowiednie nawyki.

czytaj całość »
Jak poprawnie laminować dokumenty?
Jak poprawnie laminować dokumenty?

Dokumenty, zdjęcia czy pomoce naukowe, których często i regularnie używamy, łatwo mogą ulec zniszczeniu. Dlatego warto zabezpieczyć je przed zabrudzeniem, zalaniem, rozdarciem. Najlepszym sposobem na ochronę ważnych papierów jest ich zalaminowanie, czyli trwałe obklejenie z obydwu stron przeźroczystą folią. Jak laminować dokumenty w poprawny sposób, by były trwałe i służyły nam na długo?

czytaj całość »
Niszczarki HSM Securio – porównanie najpopularniejszych modeli
Niszczarki HSM Securio – porównanie najpopularniejszych modeli

Niszczarka to urządzenie niezbędne w każdej firmie. Pozwala szybko i bezpiecznie likwidować niepotrzebne dokumenty, znacznie ułatwiając biurową pracę. Jak jednak z bogatej oferty wybrać niszczarkę, która najlepiej odpowie na nasze potrzeby? Przedstawiamy porównanie najpopularniejszych modeli marki HSM Securio, będącej jednym z liderów w swojej branży.

czytaj całość »
Jak chronić wrażliwe dane w firmie?
Jak chronić wrażliwe dane w firmie?

W każdym biurze przetwarzane i przechowywane są ogromne ilości danych – w tym tych poufnych czy wrażliwych dotyczących zarówno pracowników, jak i działań samej firmy. Osoby za nie odpowiedzialne mają obowiązek chronić je przed osobami niepowołanymi, co wbrew pozorom nie jest trudne.

czytaj całość »
Co zrobić z przedawnionymi dokumentami?
Co zrobić z przedawnionymi dokumentami?

W przedawnionych dokumentach firmowych znajdują się różne ważne informacje stanowiące często tajemnicę firmową i poufne dane. Oznacza to, że każda firma powinna zadbać, aby dokumenty tej rangi nie trafiły w niepowołane ręce. Najlepszym rozwiązaniem jest dokładne i skuteczne zniszczenie przedawnionej dokumentacji. Do wrażliwych danych, które należy chronić, zaliczają się m.in. dane personalne pracowników i klientów czy informacje o rozliczeniach.

czytaj całość »
Porządek w dokumentach – to nie takie trudne!
Porządek w dokumentach – to nie takie trudne!

Zagubiona dokumentacja, niezapłacone faktury, bałagan na półkach, stos niepotrzebnych papierów – znasz to? Tych wszystkich problemów dałoby się uniknąć, dbając o porządek w dokumentach. Jak najlepiej zabrać się za porządkowanie dokumentacji? Nie jest to tak trudne zadanie, jakim by się mogło wydawać. 

czytaj całość »
Jakie akcesoria potrzebne ci będą do bindowania dokumentów w biurze?
Jakie akcesoria potrzebne ci będą do bindowania dokumentów w biurze?

Bindowanie dokumentów to jedna z najtańszych, a jednocześnie trwałych metod zabezpieczania papieru przed blaknięciem i zniszczeniem; pomaga usystematyzować i bezpiecznie przechowywać notatki, przygotować cenniki i oferty handlowe dla klientów. Akcesoria do bindowania są coraz bardziej dostępne, co pozwala na samodzielne wdrożenie tego rozwiązania w swoim biurze. Podpowiadamy, jaki sprzęt wybrać, aby ułatwić sobie codzienną pracę i chronić dokumenty.

czytaj całość »
Wybieramy niszczarkę do biura
Wybieramy niszczarkę do biura

Wraz z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (zwanego w skrócie RODO) Firmy muszą przykładać znacznie większą uwagę do zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanym danym osobowym. Aby uniknąć kary finansowej nakładanej przez PUODO (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), konieczne jest również bezpieczne utylizowanie tych dokumentów. Można tę czynność powierzyć wyspecjalizowanej firmie zewnętrznej albo zakupić dobrej jakości niszczarkę do biura.

czytaj całość »
W jakim przypadku sprawdzi się niszczarka osobista?
W jakim przypadku sprawdzi się niszczarka osobista?

Pracując z dokumentami, wcześniej czy później wygenerujemy stos niepotrzebnej makulatury, nadającej się tylko do wyrzucenia. Zasadniczo nie byłoby z tym problemu, gdyby nie fakt, iż niektóre dokumenty często zawierają wrażliwe dane osobiste, które nie powinny wpaść w niepowołane ręce, więc tym bardziej nie powinny być wyrzucone do śmieci, zwłaszcza w całości.

czytaj całość »
Jakie artykuły biurowe potrzebne są do wykonywania laminacji?
Jakie artykuły biurowe potrzebne są do wykonywania laminacji?

Laminacja z punktu widzenia poligrafii, to proces pokrywania pojedynczego arkusza (najczęściej papieru, tkaniny czy plastiku) folią laminacyjną, głównie w celu jego ochrony przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych: promieni UV, nadmierną wilgocią, uszkodzeniami mechanicznymi, wyblaknięciem.

czytaj całość »
Poznaj zalety termobindowania
Poznaj zalety termobindowania

W każdej firmie zdarzają się czasem sytuacje, kiedy trzeba przedstawić komuś ofertę, uporządkować gruby plik dokumentów czy przygotować wielostronicowy konspekt. I tu nasuwa się bardzo ważne pytanie o to, jakiej metody użyjemy, żeby ogarnąć nieuporządkowane arkusze, a co więcej, żeby było to zrobione estetycznie i trwale. Jakie akcesoria biurowe są potrzebne?

czytaj całość »
Urządzasz biuro? O tych akcesoriach nie możesz zapomnieć!
Urządzasz biuro? O tych akcesoriach nie możesz zapomnieć!

Jak wyposażyć własne biuro? Wystarczy wygodny pulpit z komputerem i drukarką, regał z segregatorami, ryza papieru, kilka długopisów i można zaczynać. Jest to jakieś minimum, ale z pewnością podczas codziennej pracy okaże się, że takiemu wyposażeniu do pełnej funkcjonalności jeszcze daleko. Co więc jeszcze może się przydać?

czytaj całość »
Jak chronić biurko przed zarysowaniami i powstawaniem plam?
Jak chronić biurko przed zarysowaniami i powstawaniem plam?

Z upływem czasu na biurku zaczynają pojawiać się drobne zarysowania. Częste użytkowanie sprawia, że jego blat, niezależnie od materiału, z którego został wykonany, jest bardzo podatny na zaplamienia. W jaki sposób uchronić biurko przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi?

czytaj całość »
Drukarka do firmy – laserowa czy atramentowa?
Drukarka do firmy – laserowa czy atramentowa?

Zakup sprzętu firmowego jest wyborem na lata. Dlatego podejmując decyzję warto przeanalizować wszystkie za i przeciw. Zarówno drukarka atramentowa, jak i laserowa mają swoje wady i zalety. Szalę na korzyść którejś z nich mogą przechylić takie czynniki jak: cena, ilość drukowanych stron na jednym tonerze, oczekiwana jakość wydruku, koszty eksploatacyjne, szybkość drukowania i inne.

czytaj całość »
Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium