
Producent
Cena
-
od
do

75,03 zł
Cena netto: 61,00 zł

75,03 zł
Cena netto: 61,00 zł

75,03 zł
Cena netto: 61,00 zł

75,03 zł
Cena netto: 61,00 zł

75,03 zł
Cena netto: 61,00 zł

24,60 zł
Cena netto: 20,00 zł

24,60 zł
Cena netto: 20,00 zł

24,60 zł
Cena netto: 20,00 zł

24,60 zł
Cena netto: 20,00 zł

24,60 zł
Cena netto: 20,00 zł

227,55 zł
Cena netto: 185,00 zł

227,55 zł
Cena netto: 185,00 zł

227,55 zł
Cena netto: 185,00 zł

54,12 zł
Cena netto: 44,00 zł

54,12 zł
Cena netto: 44,00 zł
Metaliczna forma barwiąca
Metaliczne folie barwiące to doskonała propozycja zarówno dla biur, jak i do użytku domowego. Sprawdzą się przy wykonywaniu wydruków laserowych monochromatycznych oraz przy tworzeniu kserokopii. Folie te nadają metaliczny wygląd drukowanym napisom czy obrazom. Mnogość możliwości wyboru, zarówno wśród kolorów, jak ilości folii, sprawia, że nasza oferta jest niezwykle uniwersalna.
Folie metaliczne dla firm
Na potrzeby biur stworzyliśmy specjalną ofertę, w której można zakupić folie metaliczne w dużych ilościach. Do wyboru są folie sprzedawane w arkuszach o formacie A4, pakowane po 100 sztuk w jednym kolorze. Druga możliwość to folia w rolce. Osobom, które tworzą duże ilości wydruków z użyciem folii metalicznej, proponujemy rolki o długości aż 122m.
Dla osób prywatnych czy też biur, które potrzebują wykonać wydruk z użyciem folii metalicznej okazjonalnie, mamy w ofercie mniejsze opakowania produktu. Są to folie w postaci arkuszy A4, pakowane w ilości 25 sztuk w jednym kolorze w opakowaniu. W wersji w rolce proponujemy opcję 30,5 m długości.
Bogata kolorystyka – większe możliwości
Wszystkie nasze folie, w każdej z proponowanych form, zarów3weweweweno w arkuszach, jak i w rolce, występują w bardzo bogatej kolorystyce. Oferujemy Państwu folie w kolorach:
- czerwonym,
- niebieskim,
- zielonym,
- srebrnym,
- złotym.
Dzięki zastosowaniu naszych folii metalicznych do wydruków napisy czy obrazy zyskają nowy charakter. Metaliczny efekt doda szyku wszelkim hasłom reklamowym i przyciągnie uwagę wielu osób, zwiększając tym samym zainteresowanie wydrukowaną treścią.
